مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-16اقتصادي

افزایش ظرفیت خوابگاه های دانشگاه صنعتی دزفول 


معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول از اختصاص 2 میلیارد تومان اعتبار برای تعمیر و تجهیز خوابگاه ها و سلف سرویس این دانشگاه برای سال تحصیلی آینده خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول از اختصاص 2 میلیارد تومان اعتبار برای تعمیر و تجهیز خوابگاه ها و سلف سرویس این دانشگاه برای سال تحصیلی آینده خبر داد.

  سیدحسام کابلی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به انجام تعمیرات و بهسازی خوابگاه ها تابستان، اظهار کرد: بازه زمانی تابستان فرصت مناسبی برای بهسازی زیرساخت های رفاهی دانشگاه است و به این منظور و با توجه به کمبود فضای خوابگاهی برای پسران در دانشگاه دزفول، امسال ظرفیت خوابگاهی پسران حداقل 60 نفر افزایش یافت.

وی با بیان این که در حال حاضر ظرفیت خوابگاهی دانشگاه جندی شاپور دزفول 1200 نفر است، ادامه داد: خوابگاه های دختران و پسران در تابستان تعمیر و بهسازی شدند و اکنون بهسازی سیستم فاضلاب و خرید تجهیزات جدید نیز در حال انجام است و امیدواریم تا مهرماه تجهیزات جدیدی به خوابگاه ها اضافه شود.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول گفت: سلف سرویس دانشگاه نیز به تجهیزاتی نیاز دارد که در حال خریداری هستیم و بدین ترتیب سلف دانشگاه تقریبا نیمه صنعتی می شود و تلاش می کنیم سلف کاملا صنعتی شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت خوابگاه های دانشگاه صنعتی دزفول 

افزایش ظرفیت خوابگاه های دانشگاه صنعتی دزفول